موقع خرید و انتخاب صندلی ناهارخوری باید چند فاکتور از قبیل طرح، جنس، رنگ، اندازه صندلی و میزان بودجه تان را در نظر بگیرید. شما برای انتخاب صندلی ناهارخوری انتخاب های زیادی دارید. در این بخش، همه نکات لازم درباره خرید و سفارش صندلی ناهارخوری را در اختیارتان قرار می دهیم. 

1.قابلیت جابجایی راحت

یکی از نکاتی که موقع سفارش انواع صندلی ناهارخوری باید در نظر بگیرید، قابلیت جابه جایی راحت تر این محصول است. شما باید بتوانید به راحتی صندلی ناهارخوری را جابه جا کنید. بنابراین، موقع خرید به ابعاد و وزن صندلی ناهارخوری توجه داشته باشید تا راحت تر جابه جا شود. 

2.پارچه رویه‌ی صندلی  ناهارخوری

موقع سفارش صندلی ناهارخوری باید به جنس پارچه رویه آن توجه داشته باشید. صندلی ناهارخوری اصفهان از پارچه هایی با جنس های متنوع ساخته می شود. صندلی های ناهارخوری با روکش چرم طبیعی و مصنوعی، راحت تر نگهداری می شوند. از خرید پارچه های چندلایه اِجتناب کنید که سریع پرز می گیرند. صندلی ناهارخوری اصفهان با روکش مخمل، خیلی زود آسیب می بیند و زیبایی خود را از دست می دهد.

 بهترین گزینه، انتخاب صندلی های ساخته شده با پارچه هایی از قبیل پلی استر و ریون است. انتخاب روکش پارچه ای صندلی ناهارخوری به فاکتورهایی از قبیل مدل میز، دکوراسیون محیط، سلیقه و سبک خودتان بستگی دارد. پارچه های کتان و پلی استر دارای مقاومت بیشتر و تنوع زیاد در طرح و رنگ هستند. بنابراین، انتخاب صندلی های ناهارخوری با پارچه هایی از جنس پلی استر و کتان بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال طرح های متنوع و خاص می گردند. 

3. طرح صندلی ناهارخوری

صندلی های ناهارخوری در طرح های متنوع تولید می شوند. شما می توانید صندلی ناهارخوری اصفهان را در طرح های مدرن، سنتی و کلاسیک سفارش دهید. طرح صندلی ناهارخوری باید با میز ناهارخوری هارمونی و هماهنگی داشته باشد. برای خانه هایی با سبک دکوراسیون لوکس تر برای پذیرایی، خرید صندلی ناهارخوری با طرح کلاسیک بهترین انتخاب است. به منظور خرید صندلی ناهارخوری برای پذیرایی هایی با دکوراسیون ساده تر باید سراغ مدل های مدرن با طرح های ساده و بدون جزئیات بروید.